Prawie połowa Twittera nie ćwierka

ŁO, Digits
15-04-2014, 13:36

Co zrobić, by człowiek zaczął ćwierkać? Znalezienie dobrej odpowiedzi na to pytanie jest chyba najważniejszym wyzwaniem dla menedżerów portalu Twitter.

Twitter nie ma problemu z pozyskiwaniem użytkowników, ale pojawiły się dane, z których wynika, że portal ma inny kłopot: musi namówić ludzi do ćwierkania, czyli wysyłania krótkich informacji poprzez swoje konto użytkownika.  

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Aż 44 proc. spośród 974 mln istniejących kont na Twitterze nigdy nie wysłało tweeta. Taką informację podał blog Digits, należący do dziennika „The Wall Street Journal”, który powołuje się na badania firmy Twopcharts. Zajmuje się ona monitorowaniem aktywności kont na Twitterze.  

Twopcharts nie jest w stanie śledzić logowań do portalu Twitter, ale może zbierać dane na temat przesyłania tweetów. Twitter poinformował, że w ostatnich trzech miesiącach 2013 r. miał 241 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Digits

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Prawie połowa Twittera nie ćwierka