Czytasz dzięki

PRESS: ”Polityka” liderem sprzedaży wśród tygodników opinii

(Paweł Kubisiak)
opublikowano: 07-09-2005, 11:07

”Polityka” zachowała w czerwcu pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

”Polityka” zachowała w czerwcu pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ”Polityki” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) w czerwcu br. wyniosła 176 415 egz. (spadek o 2,4 proc. w porównaniu z czerwcem 2004 roku). Drugie miejsce zajął tygodnik ”Wprost” (AWR "Wprost") ze sprzedażą 147 536 egz. (spadek o 17,3 proc.), a trzecie ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 146 063 egz. (spadek o 17,2 proc.).

Na kolejnych miejscach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska) – 86 636 egz., (spadek o 18,5 proc.), ”Ozon” (Ozon Media) – 53 132 egz. (tytuł ukazuje się od połowy kwietnia br.), ”Przegląd” (w czerwcu AWR ”Aratus”, a od lipca – Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 33 245 egz. (spadek o 14,2 proc.) i ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 24 465 egz. (wzrost o 22,6 proc.).

Średnia sprzedaż tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej wyniosła w czerwcu: ”Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) – 246 685 egz. (wzrost o 9,1 proc.) i ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 21 255 egz. (spadek o 0,6 proc.).

KIF, PRESSERWIS

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Paweł Kubisiak)

Polecane