Proama zdobyła 200 tys. klientów

Mariusz Gwarychowski
opublikowano: 31-10-2012, 00:00

To zdecydowanie więcej niż planowała podczas styczniowego debiutu

Dziewięć miesięcy od wejścia na polski rynek Proama — ubezpieczyciel, który należał do francuskiej Groupamy, a w lipcu został przejęty przez holding Generali PPF Holding — sprzedała już ponad 200 tys. ubezpieczeń.

To zdecydowanie więcej niż planowała podczas styczniowego debiutu. Wówczas władze spółki deklarowały, że liczą na sprzedaż „kilkudziesięciu” tysięcy polis. Według Mariusza Kozłowskiego, dyrektora produktu, zdecydowanie szybszy wzrost to efekt sprzedaży polis przez kilka kanałów.

Głównym są multiagencje. Firma współpracuje już z 500 pośrednikami.

Proama szacuje, że w tym roku sprzeda 250 tys. polis. Obecnie miesięcznie przybywa jej 30 tys. klientów. To pozwala już myśleć o osiągnięciu rentowności opartej wyłącznie na segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gwarychowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu