Producenci gier zarobią na innych

Doświadczonym polskim studiom, które mają na koncie globalne sukcesy, własne projekty już nie wystarczają. Chcą wydawać dzieła mniejszych deweloperów

Ostatnie sukcesy sprawiły, że czołowi producenci gier komputerowych nad Wisłą okrzepli finansowo i nie muszą szukać pieniędzy na dalszą działalność. Dzięki temu coraz częściej próbują sił jako wydawcy gier autorstwa mniejszych firm, łącząc rolę inwestora, globalnego dystrybutora i speca od reklamy. Widzą w tym szansę zwiększenia przychodów i zysków. — To dla nas atrakcyjny kierunek rozwoju. Wydawcą byliśmy zawsze, ale wcześniej wydawaliśmy własne gry. Zdobyliśmy już jednak kompetencje umożliwiające wydawanie gier innych firm — mówi Remigiusz Kościelny, prezes bydgoskiego Vivid Games....

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Producenci gier zarobią na innych