Producent gier słabo się sprzedał

Kamil Zatoński
19-07-2018, 22:00

T-Bull, notowany na NewConnect producent gier, przydzielił 37,9 tys. z oferowanych 40 tys. akcji nowej emisji.

T-Bull, notowany na NewConnect producent gier, przydzielił 37,9 tys. z oferowanych 40 tys. akcji nowej emisji. Połowę akcji przydzielono inwestorom indywidualnym, połowę — instytucjom. Nie doszło do redukcji zapisów. Cena emisyjna wyniosła 50 zł, co przekłada się na wpływy rzędu 1,9 mln zł. Pierwotnie spółka liczyła na emisję 100 tys. akcji po 60 zł. T-Bull chce przenieść notowania na rynek główny GPW. Kurs jego akcji na NewConnect spadł od początku roku o 40 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Producent gier słabo się sprzedał