Czytasz dzięki

Produkty made in Poland podbiją świat

opublikowano: 12-01-2020, 22:00

Dotacje pomogą maluchom wylansować ich brandy na globalnych rynkach.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła 6. edycję konkursu Go to Brand, czyli poddziałania 3.3.3 POIR, którego celem jest promocja polskich marek. Ze wsparcia mogą skorzystać MŚP, które działają w sektorach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym. Mile widziane będą firmy z branż biotechnologicznej, farmaceutycznej, modowej i IT/ICT.

Przedsiębiorcy będą mieli tylko miesiąc na składanie wniosków o dofinansowanie. Nabór wystartuje 11 lutego, a zakończy się 11 marca. Ze wsparcia są wykluczone firmy z Mazowsza. MŚP będą mogły przeznaczyć dotacje m.in. na wydatki związane z podróżami służbowymi na targi, misje gospodarcze, a także na koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów.

— Go to Brand cieszy się sporym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. W organizowanych od 2016 r. konkursach przedstawiciele biznesu złożyli łącznie ok. 4 tys. wniosków o dofinansowanie. To oznacza, że MŚP chętnie podejmują działania na międzynarodowych rynkach — mówi Arkadiusz Dewódzki, dyrektor departamentu internacjonalizacji przedsiębiorstw w PARP.

Dotacje sfinansują aż 85 proc. wartości projektu. Co ważne, przyznawane przedsiębiorcom dofinansowanie jest pomocą de minimis. Jeżeli firma wyczerpie przysługujący jej limit finansowy, nie może wziąć już udziału w konkursie.

300 mln zł Tyle wynosi budżet konkursu Go to Brand.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane