Programy informacyjne w kwietniu straciły widzów

Presserwis
04-05-2009, 07:52

Telewizyjne programy informacyjne w  kwietniu straciły widzów, choć ”Faktom” TVN-u i ”Panoramie” Dwójki udało się zwiększyć udział w rynku.

Liderem pod względem oglądalności pozostają ”Wiadomości” TVP 1 ze średnią widownią 3,86 mln osób – o 410 tys. widzów mniej, niż w ub.r. (dane za okres 1-29 kwietnia). ”Fakty” przyciągały 3,62 mln osób (spadek o 70 tys.), ”Wydarzenia” Polsatu – 2,19 mln (spadek o 120 tys.), a ”Panorama” – 1,27 mln (spadek o 50 tys.).

Pod względem udziału w rynku serwis TVN-u z wynikiem 32,17 proc. (w ub.r. – 31,46 proc.) wyprzedził ”Wiadomości”, które miały 30,62 proc. (w ub.r. – 33,61 proc.). Udział ”Wydarzeń” spadł do 20,04 proc. (20,22 proc.), a ”Panoramy” wzrósł do 12,35 proc. (12,21 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research. (RUT)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Programy informacyjne w kwietniu straciły widzów