Promocja na własną rękę

Wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na rzecz fachowego marketingu to dla wielu mikro i małych przedsiębiorców zbyt wiele.

Zatem, czy można samemu zostać marketerem swojego przedsiębiorstwa? Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy, odpowie na to pytanie 27 czerwca, o godzinie 18:00, w poznańskim Idea Hub. Warsztaty są bezpłatne, ale liczba miejsc ograniczona. W ich trakcie uczestnicy poznają także trendy marketingowe panujące w 2018 r. oraz wezmą udział w analizie swoich przedsiębiorstw pod kątem omówionej tematyki. Prowadzący opowie ponadto, jak zbudować markę osobistą oraz jakich kanałów komunikacji używać, aby osiągać zamierzone cele.

Poruszy także problem tego, czy faktycznie marketing w małej firmie bez konieczności zatrudniania dodatkowego zespołu czy angażowania agencji jest możliwy. Doradzi, w jaki sposób to zrobić i jakich błędów nie popełnić.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Promocja na własną rękę