Promocja turystyki biznesowej

Karolina Guzińska
opublikowano: 2001-03-09 00:00

Promocja turystyki biznesowej

W dniach 20-21 marca odbędzie się we Wrocławiu międzynarodowa konferencja szkoleniowa pt. „Promocja turystyki biznesowej. Rola Convention Bureau w skutecznym pozyskiwaniu konferencji i kongresów”.

Celem konferencji, organizowanej przez firmę Meeting Management, jest zapoznanie uczestników z funkcjonowaniem Convention Bureaus (biur promocji kogresów) — wyspecjalizowanych struktur miejskich, pozyskujących kongresy i konferencje; zaprezentowanie polskich i zagranicznych doświadczeń w zakresie przygotowania ofert turystyki biznesowej i jej promocji; zainicjowanie procedury powołania Convention Bureau we Wrocławiu jako formy promocji i współpracy firm i instytucji zainteresowanych konferencjami, kongresami i targami oraz ułatwienie kontaktu z inwestorami i firmami specjalizującymi się w projektowaniu i budownictwie na rzecz kongresów i targów. W programie konferencji znajdą się m.in. wystąpienia przedstawicieli Departamentu Turystyki Ministerstwa Gospodarki, Instytutu Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki, Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Impreza skierowana jest m.in. do przedstawicieli władz samorządowych, targów, biur podróży, hoteli i ośrodków konferencyjnych, firm inwestorskich, oferentów. Koszt uczestnictwa wynosi 750 zł od osoby. Jednym z patronów medialnych imprezy jest „Puls Biznesu”. KG