Przedsiębiorco, nie daj się oszukać

opublikowano: 10-05-2013, 00:00

Jak nie dać się wprowadzić w błąd reklamie? Jakie są nieuczciwe praktyki rynkowe? Tego firmy dowiedzą się na specjalnym seminarium.

Już w poniedziałek odbędzie się kolejne skierowane do przedsiębiorców wydarzenie w ramach cyklu „Europejskie Przedsiębiorstwo”. Tym razem Enterprise Europe Network działający przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza na seminarium pod tytułem „Reklama wprowadzająca w błąd — jak unikać szkodliwych praktyk”. Spotkanie odbędzie się w Centrum Szkoleniowym Instytutu Rozwoju Biznesu w Warszawie, a dziś (w piątek, 10 maja) jest ostatni dzień na zapisy. Uczestnicy seminarium otrzymają wiedzę na temat m.in. krajowego i wspólnotowego systemu prawnego dotyczącego reklamy, w tym reklam wprowadzających w błąd. Poznają czarną listę nieuczciwych praktyk rynkowych i metody, jak się przed nimi obronić. W programie spotkania znajdują się też zagadnienia dotyczące reklamy porównawczej. Wiedzę na temat reklamy przekaże przedsiębiorcom Andrzej Bućko, wiceprezes warszawskiej Federacji Konsumentów. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. Zgłosić się można,wypełniając formularz dostępny na stronie www.een.org. pl/index.php/Inne_seminaria_2. html. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu na seminarium decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo w udziale mają firmy z woj. mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego.

WIĘCEJ INFORMACJI

Karolina Skórnicka Departament Promocji Gospodarczej PARP tel.: +22 432-88-18 e-mail: karolina_skornicka@ parp.gov.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu