Przedsiębiorcy, uważajcie na słowa

Jak zdobyć klienta? Nie jest to łatwe, zabiera dużo czasu, wysiłków i pieniędzy. Udaje się tylko najlepszym, którzy mozolną pracą wyrobili sobie markę i miejsce na rynku. Jednak, mimo że zabrzmi to nieprawdopodobnie, nie wszystkim zależy na zdobyciu klienta. Niektórzy wolą go zwabić. To prostsze i tańsze. Co więcej, istnieje szansa, że zwabionych uda się z czasem zdobyć. Szczególnie, jeżeli produkt jest dobry. Jak wabić? Nieocenione są słowa klucze. Do najbardziej chwytliwych należą ostatnio „akredytacja”, „departament”, „program”, okraszone „Unią”.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ