Przelewy na e-mail i telefon

BIZ Bank udostępnił osobom indywidualnym oraz przedsiębiorcom możliwość darmowych przelewów na e-mail i telefon komórkowy.

W celu wykonania takiej operacji nie trzeba znać numeru konta odbiorcy — wystarczy jedynie adres e-mail albo numer telefonu. Usługa działa w taki sposób, że bank wysyła na podany adres albo numer telefonu wiadomość o oczekującym przelewie, razem z linkiem do strony, na której można odebrać pieniądze. Odbiorca powinien podać numer swojego konta, który może być prowadzony w dowolnym banku. Na odebranie takiego przelewu ma on czternaście dni kalendarzowych. Przez cały ten czas kwota przelewu jest blokowana na rachunku zlecającego przelew. Przelewy na telefon i e-mail są dostępne w aplikacji mobilnej BIZ Banku. Bank stanowi część FM Bank PBP, którego właścicielem od końca kwietnia tego roku jest brytyjski fundusz typu private equity AnaCap.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Przelewy na e-mail i telefon