Przeskocz na nowy poziom

DI
15-11-2011, 07:05

Philip Kotler, znany wykładowca i guru marketingu, mimo 80 lat na karku, ciągle jest na bieżąco.

Taki wniosek płynie przynajmniej z wydanej w Polsce przez MT Biznes książki „Marketing 3.0”, którą prof. Philip Kotler napisał wspólnie z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem. Autorzy namawiają, by nie być bezwzględnie wiernym starym podejściom do marketingu i dostosować metody do współczesności. Nowe czasy, nowy marketing.

"Marketing 3.0"  Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wydawnictwo: MT Biznes
Zobacz więcej

"Marketing 3.0" Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wydawnictwo: MT Biznes

Współcześni marketerzy muszą nadążać za tempem świata, a ściślej mówiąc tempem życia konsumentów. Zmiany są istotne. Jak piszą autorzy książki, technologia napędza konsumentów do łączenia się w społeczności.

„Obecnie jesteśmy świadkami narodzin marketingu 3.0, czy też ery nakierowania na wartości. Dla marketerów nie ma już po prostu konsumenta - jest człowiek. Ma on rozum i duszę” - czytamy w książce.

Jaka jest geneza nowego podejścia do marketingu? To wszechobecne nowe technologie.

„Marketing 1.0 narodził się w wyniku rozwoju technologii produkcyjnej podczas rewolucji przemysłowej. Marketing 2.0 jest dzieckiem technologii informacyjnej i Internetu. Obecnie technologia nowej fali staje się główną siłą napędową powstania Marketingu 3.0.”

Książka Kotlera i jego współpracowników jest dobrym podręcznikiem i zbiorem wskazówek  dla wszystkich ludzi marketingu, którzy próbują się odnaleźć w zmieniającym świecie nowych technologii i zastanawiają się, jak na przykład budować relacje z odbiorcami swoich produktów w mediach społecznościowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Przeskocz na nowy poziom