Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 4 proc. w marcu

ISBNews
opublikowano: 2016-04-04 19:44

Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w marcu o 4% r/r i wyniosły 10,198 mln zł, podała spółka. Narastająco po pierwszych trzech miesiącach roku przychody wyniosły 27,8 mln zł wobec 25,6 mln zł rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w marcu 983 tys. zł, co oznacza wzrost o 67% r/r. W trakcie trzech miesięcy tego roku wyniosła ona 2,958 mln zł wobec 1,392 mln zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.