Przychody GK Gino Rossi wzrosły o 1,1 proc.

ISBNews
opublikowano: 02-02-2016, 16:27

Przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi wyniosły 20,4 mln zł w styczniu 2016 r. i były wyższe o 1,1% niż rok wcześniej, poinformowała spółka.

Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 12,6 mln zł w styczniu i była o 0,5% niższa niż rok wcześniej.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 7,7 mln zł, co oznacza wzrost  3,9% w skali roku.

Marża na sprzedaży detalicznej realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym w Gino Rossi wzrosła o 4,3 pkt proc. w skali roku do 42,1% w styczniu, zaś marża w spółce Simple zwiększyła się o 5,3 pkt proc. licząc rok do roku do 54,8% w ub. miesiącu.

"Dotrzymujemy danego słowa - już w wynikach sprzedażowych stycznia widoczna jest zapowiadana przez nas poprawa marż. Cieszy nas to tym bardziej, że od razu jest ona wyraźna, bo o 4,1 i 5,3 p. proc. odpowiednio w Gino Rossi i Simple CP. To suma kilku czynników. Po pierwsze, widoczne są już pozytywne efekty działań, jakie wdrożyliśmy w celu poprawy marży wyjściowej (tzw. intake - przed rabatami) – m.in. zwiększyliśmy efektywność produkcji i obniżyliśmy jednostkowy koszt wytworzenia" - powiedział prezes Gino Rossi Tomasz Malicki, cytowany w komunikacie.

Nastraja nas to optymistycznie w kontekście celu, jaki sobie postawiliśmy, czyli dojścia do poziomu ok. 69-70 proc. marży wyjściowej w Gino Rossi i 77-78 proc. w Simple, dodał.

Prezes podkreślił, że na poprawę marż pozytywnie wpłynęła także optymalizacja zarządzania zapasami, a dzięki uzyskaniu odpowiedniego poziomu rotacji  spółka uniknęła konieczności wprowadzania dodatkowych przecen.

"Widzimy też pozytywny wpływ na nasze marże postępującej dywersyfikacji kanałów sprzedaży" - powiedział prezes Gino Rossi.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane