Na poziomie operacyjnym spółka wypracowała 13,2 mln zł zysku, o 35 proc. mniej niż przed rokiem.
“Osiągnięte (...) wyniki finansowe wynikały przede wszystkim z wysokiej sprzedaży gry ”Green Hell“ na platformie Steam oraz konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox. (...) łączna sprzedaż brutto gry (...) wyniosła 638 tys. kopii, z czego 116 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox.” - podała spółka.
Spółka dodała, że na dzień publikacji raportu szacunkowa sprzedaż brutto “Green Hella” od początku 2021 r. wyniosła 832 tys. kopii, z czego 209 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox.
- Choć rentowność operacyjna i netto są niższe niż w I półroczu ubiegłego roku, należy zauważyć, że w tamtym okresie spółka nie ujmowała jeszcze w wynikach kosztów związanych z programem motywacyjnym. Gdyby skorygować bieżące dane o tę pozycję rentowność byłaby zbliżona do osiągniętej po 6 miesiącach ubiegłego roku. Potwierdza to, że pomimo zwiększania zespołu oraz presji na wzrost wynagrodzeń udaje nam się utrzymać odpowiednią dyscyplinę kosztową – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jara.