Przychody spółki wzrosły o 11 proc. do 149,2 mld juanów (20,5 mld USD) wiosną. Sprzedaż z głównych działów, w tym gier i usług w chmurze, znacznie przekroczyła prognozy analityków, jednak zawiodła reklama internetowa wzrostem o 34 proc., częściowo z powodu poprawek w algorytmie.
Zysk wzrósł o 41 proc. do 26,2 mld juanów pozostając w tyle za średnimi szacunkami na poziomie 32,3 mld juanów.
Coraz więcej wskazuje na to, że chińska gospodarka słabnie, co stanowi poważne zagrożenie dla chińskich gigantów technologicznych, którzy polegają na rynku krajowym. Alibaba w zeszłym tygodniu poinformowała o lepszym niż oczekiwano wzroście przychodów o 14 proc. w drugim kwartale, ponieważ jej główne działy wróciły do wzrostu, ale ostrzegła przed nadchodzącą zmiennością gospodarczą.

