Publiczna TV ucieka rywalom

Presserwis
05-06-2003, 00:00

Telewizja publiczna odnotowała wzrost udziałów w rynku — wynika z badań oglądalności za pięć miesięcy w porównaniu z analogicznym okresem 2002 r. Od stycznia do maja udział w rynku TVP 1 wyniósł 26,3 proc. (wobec 25,5 proc. w 2002 r.), TVP 2 — 20,4 proc. (19,6 proc.). Znacząco wzrosły udziały TVP 3 Regionalnej — z 3 do 4,8 proc. Gorzej wypadli nadawcy komercyjni.

Udziały Polsatu spadły z 19,3 do 16,3 proc., a TVN z 14,2 do 13,8 proc. W porównaniu z 2002 r. zyskała nieco TV 4 — jej udziały wyniosły 3,8 proc. wobec 3,5 proc. rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Publiczna TV ucieka rywalom