Kierowana przez Waldemara Tevnella spółka Bonnier Business Polska, wydająca dziennik „Puls Biznesu”, otrzymała tytuł WYDAWCA ROKU 2005.
Tygodnik "Media & Marketing Polska" od dziewięciu lat przyznaje tytuły roku za wyróżniającą się działalność na rynku mediowo-reklamowym. Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media & Marketing Polska"
W uzasadnieniu tegorocznej nagrody czytamy:
Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu”, po wyjściu w ubiegłym roku na finansową prostą zdecydowanie nabiera rozpędu. Poprawia wyniki zarówno na poziomie przychodów, jak i zysków, umacnia swoją markę poprzez kolejne szeroko zakrojone projekty rankingów dla firm, z których sztandarowym pozostają niezmiennie „Gazele Biznesu”, grupujący najdynamiczniej rozwijające się małe i średnie firmy.
Marzena Reyher, redaktor naczelna tygodnika „Media & Marketing Polska”:
— Wybierając zwycięzców, bierzemy pod uwagę to, co wskazuje na ewidentny sukces rynkowy. Świadczyć o tym muszą dobre wyniki, m.in. sprzedaży reklam i czytelnictwa. „Puls Biznesu” osiągnął świetną pozycję wśród top managementu. Ważne są też wszystkie inicjatywy, takie jak eventy i konferencje organizowane przez Bonnier Business Polska, by wzmocnić markę „Pulsu Biznesu”. Mają one bardzo silny oddźwięk w środowisku biznesowym.
Jurorzy zwrócili więc dużą uwagę nie tylko na wyniki samego „Pulsu Biznesu”, ale również na działalność okołoredakcyjną, do której między innymi należą takie przedsięwzięcia, jak:
Zobacz artykuł z "Media & Marketing Polska"
Nie jest to pierwsze prestiżowe wyróżnienie dla „Pulsu Biznesu” przyznane w ostatnich latach przez tygodnik "Media & Marketing Polska". W 2001 roku „Puls Biznesu” otrzymał tytuł OGÓLNOPOLSKI DZIENNIK ROKU. Argumentując tę nagrodę tygodnik „Media & Marketing Polska” pisał:
„Puls Biznesu” wyznaczył nową jakość w prasie gospodarczej. Jest szybki, skondensowany, ale jednocześnie różnorodny. „Puls Biznesu” ma swoją wypracowaną formułę, według której ma być gazetą stosunkowo łatwą w percepcji.W "Pulsie Biznesu" obowiązuje zasada, by nie męczyć tekstami. Są przejrzyste, z tabelami, wykresami, zdjęciami wyrażającymi emocje portretowanych.Sama lapidarność przekazu nie wystarczy, by przyznać „Pulsowi Biznesu” tytuł ogólnopolskiego dziennika roku. Nas, poza wynikami gazety, przekonała jej energia.”
W 2003 roku ówczesny redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” Jarosław Sroka został uhonorowany przez „Media i Marketing Polska” tytułem REDAKTOR NACZELNY ROKU za:„permanentną, rosnącą popularność pisma, które prowadzi. Za to, że konsekwentnie prezentuje ekonomię z punktu widzenia interesów przedsiębiorstwa. Za to, że – dzięki krótkim a treściwym i inteligentnym artykułom – Puls Biznesu stał się pismem niezbędnym dla ludzi biznesu”.
„Puls Biznesu” ma także na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień związanych z graficznym sposobem przekazywania informacji biznesowych, między innymi: tytuł Najlepiej Zaprojektowanej Gazety oraz wiele wyróżnień w konkursach Society for News Design (SND). W gabinecie dyrektora artystycznego stoją też liczne statuetki konkursu Grand Front w kategorii „Dzienniki” oraz Chimery, nagrody w konkursie na najlepsze okładki.