Puls Przedsiębiorcy – 10 lipca 2006

(Tadeusz Stasiuk)
10-07-2006, 08:09

Jak sprawić, by pracownik chętnie wykorzystywał w pracy umiejętności uzyskane na szkoleniu? Zapewnić mu wsparcie przełożonego. Respondenci badania amerykańskiego Chartered Institute of Personel and Development (CIPD) potwierdzają, że szkolenia pomagają im osiągać cele zawodowe i stawiane przez przełożonych wyzwania.

Jak sprawić, by pracownik chętnie wykorzystywał w pracy umiejętności uzyskane na szkoleniu? Zapewnić mu wsparcie przełożonego. Respondenci badania amerykańskiego Chartered Institute of Personel and Development (CIPD) potwierdzają, że szkolenia pomagają im osiągać cele zawodowe i stawiane przez przełożonych wyzwania. Ale też przyznają, że często szkolenie kończy się ankietą oceniającą jego przebieg, a potem pies z kulawą nogą nie sprawdza, czy ktoś w praktyce stosuje nabytą wiedzę. Więcej w poniedziałkowym „Przedsiębiorcy” dodatku „Pulsu Biznesu” oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Puls Przedsiębiorcy – 10 lipca 2006