Puls Przedsiębiorcy – 12 lipca 2006

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 2006-07-12 08:17

Wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor) sugerują, że warto w nią inwestować. Najnowsze, przeprowadzone na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przez instytut badawczy Mareco Polska, dowodzą, że 71 proc.

Wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor) sugerują, że warto w nią inwestować. Najnowsze, przeprowadzone na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przez instytut badawczy Mareco Polska, dowodzą, że 71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, mieszkających w 10 największych miastach, najczęściej spędza czas wolny w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. A blisko 40 proc. odwiedzających te miejsca dostrzega zamieszczone tam reklamy, przy czym 21,2 proc. tych osób dostrzega je cztery razy w tygodniu lub częściej. Tyle samo rejestruje reklamę w pubie, restauracji czy kinie dwa-trzy razy w tygodniu, a 23 proc. — raz w tygodniu. Więcej w dzisiejszym „PB” oraz tutaj.