Puls Przedsiębiorcy – 28 czerwca 2006

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 2006-06-28 08:24

Niewielka firma nie musi wydać majątku na zaistnienie w mediach. Fachowcy pomogą niedrogo trafić do klientów. Przedsiębiorcy reklamują swe produkty i usługi w telewizji, kinie, prasie, na billboardach, w internecie czy w radiu. Tymczasem odbiorcy — jeśli mogą — uciekają od takiego przekazu. Jedni i drudzy łudzą się, że ktoś w końcu odpuści.

Niewielka firma nie musi wydać majątku na zaistnienie w mediach. Fachowcy pomogą niedrogo trafić do klientów. Przedsiębiorcy reklamują swe produkty i usługi w telewizji, kinie, prasie, na billboardach, w internecie czy w radiu. Tymczasem odbiorcy — jeśli mogą — uciekają od takiego przekazu. Jedni i drudzy łudzą się, że ktoś w końcu odpuści. Przeciętny Kowalski zmienia kanał w telewizji, gdy dają reklamę oraz nienawidzi wyskakujących w internecie okienek i podobnych wynalazków. Dlatego najskuteczniejsze są reklamy przed seansem w kinie — bo nie da się ich wyłączyć. Więcej w dzisiejszym „Przedsiębiorcy” dodatku „PB” oraz tutaj.