Puls Przedsiębiorcy – 9 listopada 2005

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 09-11-2005, 08:15

Reklamacja, zapytanie ofertowe, infolinia, luźna rozmowa ze sprzedawcą, płatność kartą bankową. Warto zbierać informacje o klientach lub przyszłych odbiorcach naszych usług i towarów. Można je wykorzystać, by zmienić albo stworzyć nowy produkt, markę czy usługę. I zarobić. Jak trafić do odpowiedniej grupy klientów radzi w środowym „Przedsiębiorcy” dziennik „Puls Biznesu”.

Reklamacja, zapytanie ofertowe, infolinia, luźna rozmowa ze sprzedawcą, płatność kartą bankową. Warto zbierać informacje o klientach lub przyszłych odbiorcach naszych usług i towarów. Można je wykorzystać, by zmienić albo stworzyć nowy produkt, markę czy usługę. I zarobić. Jak trafić do odpowiedniej grupy klientów radzi w środowym „Przedsiębiorcy” dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 9 listopada 2005