Pulsujemy dla polskich przedsiębiorców już 22 lata

opublikowano: 13-01-2019, 22:00

"Puls Biznesu" świętuje urodziny.

14 stycznia 1997 r. ukazał się pierwszy „Puls Biznesu”, którego okładkę przypominamy. Szwedzki koncern Bonnier, tworząc od podstaw na polskim rynku nowatorski tytuł gospodarczy, wzorowany na sztokholmskim „Dagens Industri”, postępował rozważnie. „PB” najpierw ukazywał się we wtorki i czwartki, a dziennikiem stał się po okrzepnięciu jesienią 1998 r. 22. urodziny nie są okazją do fanfar, nie mają określenia, jak np. jubileusze

— 20. rocznica porcelanowa czy 25. srebrna. Dwa „łabądki” komponują się jednak sympatycznie. Papierowy „PB” obecnie jest tylko jednym z wielu nośników — rosną w siłę: e-wydanie, aplikacja smartfonowa, portal pb.pl, podcast pbdosłuchania, wideo oraz aktywność na komunikatorach. Wszystkie formy zgodnie pracują na markę „PB”, będącą filarem prężnej grupy medialnej Bonnier Business Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu