PZU odnawia stronę WWW

Agencja HYPERmedia oddała do użytku nową wersję serwisu internetowego korporacji ubezpieczeniowej PZU. Przy konstruowaniu witryny skorzystano m.in. z systemu geolokalizacji. PZU chce bowiem, by klienci otrzymywali w pierwszej kolejności informacje, które dotyczą ich regionu czy miasta. System ma więc pozwolić na różnicowanie zawartości stron internetowych w zależności od miejsca łączenia z witryną ubezpieczyciela. Do budowy witryny została też wykorzystana autorska platforma Content Menager SAM firmy HYPERmedia. Przy jej pomocy pracownicy PZU będą mogli dokonywać aktualizacji strony, nawet jeżeli nie znają języków programistycznych.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ