QAD i IBM promują systemy dla branż

Kamil Kosiński
opublikowano: 2004-03-24 00:00

Już za osiem dni, w warszawskim hotelu Radisson SAS odbędzie się drugie z cyklu seminariów organizowanych przez QAD i IBM pod hasłem „Reguły konkurencji zmieniły się”. Tym razem impreza adresowana jest do kadry menedżerskiej branży spożywczej i produktów konsumpcyjnych — dostawców, producentów i dystrybutorów — uczestników łańcucha dostaw tych branż.

W trakcie spotkania zaplanowanego na 1 kwietnia organizatorzy zaprezentują swoją ofertę w kontekście profilowanych branżowo instalacji oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Szczególny nacisk tych prezentacji zostanie położony na prezentację wartości systemu MFG/Pro w zakresie śledzenia partii produktów i kontroli jakości w procesie produkcyjnym w firmach wielozakładowych, w tym wspieranie norm ISO i HACCP. Ponadto zaprezentowane zostaną funkcje odpowiedzialne za wsparcie procesów sprzedaży i logistyki, poprzez zaawansowane systemy wyceny i promocji oraz scentralizowaną obsługę zleceń i zgodność z wymaganiami Unii Europejskiej gwarantowaną modułami: Europejskie Finanse i Intrastat.

Poprzednie seminarium odbyło się 10 marca. Dedykowane było branży motoryzacyjnej. Następne planowane jest na koniec kwietnia i dedykowane przedsiębiorcom z branży elektrotechnicznej, elektronicznej i produktów przemysłowych. Dla uczestników seminariów QAD i IBM stworzyły przy tym specjalną ofertę handlową. Dotyczy ona tych firm, które do 30 czerwca 2004 r. podpiszą kontrakt na wdrożenie aplikacji QAD na platformie IBM. Oferta obejmuje przekazanie dwóch bezpłatnych modułów systemu MFG/Pro (Europejskie Finanse i Intrastat), bezpłatny audyt informatyczny przeprowadzony w ramach projektu wdrożeniowego, bezpłatne szkolenie z administracji systemów Linux, Windows lub AIX (w zależności od wybranej platformy) przeprowadzone w Solution Partnership center IBM oraz bezpłatne szkolenie z lean manufacturing i Supply Chain Execution.