Raben walczy o reputację branży

MIB
opublikowano: 16-09-2010, 00:00

Branża transportowa zasługuje na lepszy wizerunek. Jego poprawie ma służyć kampania społeczna Grupy Raben.

Branża transportowa zasługuje na lepszy wizerunek. Jego poprawie ma służyć kampania społeczna Grupy Raben.

Transport obarcza się ją winą za wypadki, niszczenie nawierzchni dróg, korki, hałas i zanieczyszczenie środowiska. Grupa Raben chce to zmienić. W związku z tym zainicjowała kampanię społeczną "Transport jest potrzebny".

Z pewnością niewiele osób zastanawia się, jak wyglądałoby życie bez wszystkich tych drobnych rzeczy, które lubimy mieć pod ręką. Nie zastanawiamy się, jak to się dzieje, że nasze ulubione chipsy lądują na stole, gdy wieczorem oglądamy film, ani kto i skąd przywiózł do wypożyczalni płytę z filmem. A przecież za tym wszystkim kryje się transport.

Podstawowym celem akcji Grupy Raben jest zwrócenie uwagi na znaczenie transportu w codziennym życiu i poprawę wizerunku branży. Jej ideą jest uświadomienie istoty przewozów zarówno dla całej gospodarki, jak i dla każdego z nas. Ponadto, akcja "Transport jest potrzebny" służy edukacji w dziedzinie bezpieczeństwa drogowego.

Pomysłodawcy zamierzają zrealizować założenia kampanii m.in. poprzez edukację swoich pracowników na temat udzielania pierwszej pomocy, monitorowanie liczby i przyczyn kolizji oraz wspieranie fundacji działających na rzecz osób, które ucierpiały w wypadkach drogowych. Grupę Raben wspierają liczni zaangażowani społecznie partnerzy kampanii, również "Puls Biznesu". Realizacji kampanii ma posłużyć jej strona internetowa: www.transport-jest-potrzebny.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu