RYNEK MEDIÓW: 49,6 proc. - taki łączny udział w czasie słuchania radia mają RMF FM, Radio Zet i Jedynka.
Po roku zawahań na radiowej scenie sytuacja dwóch największych stacji na rynku — RMF FM i Radia Zet — się stabilizuje. Dwaj odwieczni rywale znów mają razem ponad 40 proc. udziału w słuchalności. Według badania Radio Track w okresie kwiecień-czerwiec2014 r., liderem pozostawał RMF FM z udziałami na poziomie 24,5 proc., czyli o 5 proc. wyższym niż na wiosnę, ale również o 6 proc. niższym niż rok temu. W tym czasie nieznacznie swoje wyniki poprawiło Radio Zet, jednak wciąż ma udział w czasie słuchalności na poziomieponiżej 16 proc. Wciąż rośnie publiczna Trójka (udział 7,5 proc.) i atakuje podium. Z niego powoli obsuwa się Jedynka (udział 9,2 proc. i spadek o 10 proc. od ostatniego badania). Radio Maryja zanotowało 2,1 proc. słuchalności, TOK FM — 1,2 proc.
© ℗Podpis: Karol Jedliński