RdC wystartuje z kolejną kampanią

Radosław Omachel
11-01-2001, 00:00

RdC wystartuje z kolejną kampanią

Nadająca na Mazowszu publiczna rozgłośnia radiowa Radio dla Ciebie przeprowadzi kampanię reklamową z wykorzystaniem billboardów. Przetarg na kreację, zakup mediów i obsługę całości działań promocyjnych wygrała warszawska agencja C2 Polska.

— Celem kampanii jest zwiększenie słuchalności stacji. Wykorzystamy w niej billboardy, antenę RdC i prasę regionalną — informuje Włodzimierz Kleniewski, dyrektor biura reklamy i promocji RdC.

Według niego, słuchalność rozgłośni na Mazowszu wynosi 2,6 proc. Akcja ma przynieść „kilkuprocentowowy wzrost”. RO

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Omachel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / RdC wystartuje z kolejną kampanią