Redan ma wyłączność sprzedaży ubrań marki MORGAN

(Marek Druś)
opublikowano: 23-11-2005, 18:47

Redan podpisał z francuską spółką Morgan 5-letnią umowę na wyłączną dystrybucję w handlu detalicznym marki MORGAN w Polsce. W pierwszym roku umowy Redan zakupi towary tej marki za minimum 500 tys. EUR. Łączna minimalna wartość kontraktu jaka zostanie zrealizowana przez czas trwania umowy szacowana jest na ok. 9 mln EUR.

Redan podpisał z francuską spółką Morgan 5-letnią umowę na wyłączną dystrybucję w handlu detalicznym marki MORGAN w Polsce. W pierwszym roku umowy Redan zakupi towary tej marki za minimum 500 tys. EUR. Łączna minimalna wartość kontraktu jaka zostanie zrealizowana przez czas trwania umowy szacowana jest na ok. 9 mln EUR.

W 2006 r. Redan planuje otworzyć 5 sklepów oraz 2 cornery w sklepach multibrandowych sprzedające odzież marki MORGAN. Do momentu zakończenia umowy planowanych jest otwarcie minimum 20 sklepów. Pierwszą kolekcją zakupioną przez Redan będzie kolekcja wiosna/lato 2006 r.

Redan informuje, że marka MORGAN skierowana jest do innego segmentu odbiorców, niż Troll czy Top Secret. Grupą docelową będą kobiety w wieku 25-40 lat. Odzież marki MORGAN jest odzieżą z wysokiej półki cenowej, głosi komunikat Redanu.

MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane