Reebok zapłaci 25 mln USD za nierzetelną reklamę butów

MD, reuters.com
28-09-2011, 17:22

Spółka zależna Adidasa poszła na ugodę w sprawie nieuprawnione twierdzenia w reklamie butów, poinformował Reuters na swojej stronie internetowej.

Sprawę prowadziła amerykańska Federalna Komisja Handlu. Chodzi o reklamy butów EasyTone i RunTone. Reebok International twierdził w reklamach, podając dokładne wartości procentowe, że pozwalają one jedynie dzięki chodzeniu na osiągnięcie lepszego wzmocnienia mięśni niż normalne buty sportowe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, reuters.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Reebok zapłaci 25 mln USD za nierzetelną reklamę butów