Reklama lubi małe stacje

MARKETING: 4 proc. - o tyle w I półroczu spadły przychody reklamowe 4 największych stacji telewizyjnych.

Odbicie na rynku reklamy telewizyjnej oznacza kokosy dla stacji tematycznych. Cały rynek wzrósł w pierwszej połowie 2014 r. o 5 proc., z czego stacje nadające na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej odnotowały ponad 38-procentowywzrost przychodów. Udział kanałów z multipleksów w torcie reklamowym wynosi obecnie 16,5 proc., co oznacza wzrost r./r. o 30 proc. Najwięcej na reklamę na małym ekranie wydają producenci farmaceutyków (wzrost o 17 proc.). Po kwarta-

łach posuchy głębiej do kieszeni sięgnęli też operatorzy telekomunikacyjni, co przełożyło się na wzrost wydatków sektora o 2,3 proc. Całość rynku reklamy telewizyjnej po dwóch kwartałach Starlink wycenia na 1,9 mld zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Reklama lubi małe stacje