Reklama Woodsa - głos pochodzi z 2004 roku

ŁO
18-04-2010, 23:12

Najlepiej zarabiający sportowiec w historii Tiger Woods powrócił w zeszłym tygodniu do gry. Amerykanie wytykają golfiście ciągłe uprawianie kryptorekalmy i wykorzystywanie wizerunku zmarłego ojca. 

Chodzi o nową reklamę Nike, w której wykorzystano głos zmarłego przed laty ojca. Dziennikarze telewizji ABC znaleźli oryginalną wypowiedź. To wyrwana z kontekstu fraza pochodząca z poważnego filmu dokumentalnego nakręconego w 2004 roku. Earl Woods opowiada tam, o różnicach pomiędzy nim, a swoją żoną i jednocześnie matką Tigera.

Nowy spot wzbudził w USA kontrowersje, bo Woods pozwolił, by zmanipulowano wypowiedź zmarłego ojca w celu wyciszenia negatywnego oddźwięku swoich skandali seksualnych, w których brał udział, a które omal nie zniszczyły mu kariery.

ZOBACZ ORYGINALNĄ WYPOWIEDŹ NA STRONIE ABC NEWS

Zobacz wypowiedź użytą w reklamie

 

Z kolei satyryk portalu yahoo.com wysmiewa golfistę, że ten uprawia ciągłą kryptoreklamę. Umieszcza piłeczkę zawsze tak, by było widoczne logo producenta, rozwiązuje i zawiązuje buty, jakby specjalnie chciał pokazać wszystkie walory danego modelu obuwia.

Woods powrócił w końcu do grania w zeszłym tygodniu w prestiżowym turnieju Masters na polach w Auguście.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Kariera / Reklama Woodsa - głos pochodzi z 2004 roku