W czasie rzeczywistym niedzielny mecz na Maracanie oglądało 40 tys. pasażerów podróżujących w tym czasie samolotami. To absolutny rekord w przypadku podniebnej telewizji, wynika z danych Panasonica, jedynego globalnego dostawcy tego typu technologii.

Dostęp do tego typu transmisji mieli fani futbolu w niemal 200 samolotach pasażerskich zarządzanych przez dziewięciu przewoźników lotniczych w tym Lufthanse, Turkish Airlines Ilinie Emirates.
Cały brazylijski turniej śledziło w trakcie lotów około 1,5 mln pasażerów.
Z 470 samolotów wyposażonych w szerokopasmową technologię Panasonica, około 185 ma możliwość odbierania „dosyć drogiej” opcji telewizji na żywo – wyjaśnia David Bruner, wiceprezes Panasonica ds. komunikacji globalnej.
Firma ma już zlecenia na wyposażenie w to rozwiązanie 2000 samolotów, z których około połowa powinna mieć możliwość aktywowania „live TV” w trakcie lotu.
Największym klientem spółki jest niemiecka Lufthansa, która umożliwia pasażerom odbiór telewizji na żywo we wszystkich swoich samolotach długodystansowych. Z kolei pierwszym przewoźnikiem, który zaoferował taką usługę były w 2012 r. Turkish Airlines, znane formalnie jako Turk Hava Yollari.
