Reprezentacja ma nowego sponsora

opublikowano: 09-11-2022, 12:10
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Nowym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie porównywarka ubezpieczeniowa.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • kto będzie nowym sponsorem polskiej reprezentacji
  • co branża myśli o nowym sponsorze

Dziś o godz. 13 podczas konferencji na PGE Narodowym poznamy nazwę firmy, która będzie kolejnym oficjalnym partnerem polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Według naszych informacji to porównwarka ubezpieczeniowa o nazwie Inszury, która dopiero rozpocznie działalność na polskim rynku. Przez internet będzie można porównać kilkadziesiąt ofert ubezpieczenia OC i AC i kupić polisę. Firma reklamuje się hasłem „Polisa wybrana Fair Play”, a na jej stronie można znaleźć m.in. kalendarz rozgrywek reprezentacji.

- Nowy gracz rozpoczyna działalność z komunikacyjnym to rozmachem. Tu gdzie głównie liczy się cena, postawienie na wizerunek jest wyróżniającą się strategią - mówi osoba związana od kilkunastu lat z branżą ubezpieczeń.

Inszury należy do spółki Polskie Media Ubezpieczeniowe, która – jak pisze o sobie – jest nowym podmiotem na polskim rynku fintech/insurtech. I w zasadzie tyle o niej wiadomo. Nasi rozmówcy nie znają osób, które stoją za nowym projektem.

Głównym sponsorem reprezentacji Polski jest Lotos. W maju br. sponsorem strategicznym została firma kurierska InPost. Sponsorami polskiej kadry są także: sieć sklepów Biedronka, STS, Oshee, T-Mobile oraz Leroy Merlin.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane