Revo Technologies zdobywa rynek płatności odroczonych

Mokka/Revo Technologies
opublikowano: 30-03-2022, 16:08
aktualizacja: 31-03-2022, 11:41

Revo Technologies to europejski holding fintech, którego głównym obszarem działalności jest świadczenie usług typu Buy Now Pay Later (BNPL) pod marką Mokka. Mokka dostarcza rozwiązania finansowe dla sprzedawców i usługodawców online i offline.

Revo Technologies pod marką Mokka działa w Europie Środkowo-Wschodniej współpracując z wiodącymi sieciami handlowymi oferującymi odzież, obuwie, sprzęt sportowy, biżuterię, sprzęt RTV AGD, czy usługi turystyczne. Na koniec marca 2021 r. w usług Mokka korzystało 12 milionów użytkowników. 62 proc. z nich to osoby z pokolenia Z i Millenialsów. Rozwiązania płatnicze Mokka są dostępne w ponad 7,5 tys. sklepów w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Na koniec 2021 r. spółki należące do grupy Revo osiągnęły imponujące wyniki finansowe. Przychody firmy z transakcji brutto wyniosły 34 mln euro, co oznacza wzrost o 25 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Zysk grupy przed opodatkowaniem wyniósł 7 mln euro, czyli był 1,6 razy wyższy niż w 2020 r. W 2021 r. Revo sfinansowało zakupy o łącznej wartości niemal 116,1 mln Euro.

Mokka dysponuje szeroką gamą rozwiązań informatycznych dla sprzedawców, oferując klientom płatności odroczone (ang. Buy Now Pay Later) oraz systemy ratalne. Klienci Mokka mogą korzystać z wielu planów płatniczych takich jak np. odroczenie płatności o 30 dni czy wygodnych systemów ratalnych - 3, 6, 10 lub nawet 24 miesiące. Rozwiązania te pomagają sprzedawcom zwiększyć ruch na stronie, konwersję zakupową, średnią wartość koszyka i częstotliwość zakupów.

Poza finansowaniem zakupów w sklepach Mokka rozwija i udostępnia dodatkowe produkty dla swoich klientów takie jak wypłaty środków na konto, przelewy do przyjaciół i rodziny lub płatności za media. Zakres oferowanych produktów dostosowany jest do profili i potrzeb klientów na różnych rynkach.

Obecne kluczowe cele Revo Technologies obejmują inwestycje w akwizycje nowych dużych partnerów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, poszukiwanie możliwości wejścia na nowe rynki oraz dalszy wzrost zaangażowania klientów poprzez dedykowane programy promocyjne.

W Polsce Mokka jest jedną z dynamicznie rozwijających się firm działających w sektorze BNPL. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD.

Usługi „Kup teraz, zapłać później” zyskują coraz większą popularność na całym świecie wśród wiodących handlowców i młodszych, aktywnych konsumentów. Według Mokka analytics, globalne zakupy z wykorzystaniem usług BNPL osiągną wartość GMV (Gross Merchandise Value) na poziomie 700 mld USD do 2023 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane