Dotychczas klienci mieli możliwość wysyłania towarów na Bliski Wschód przy wykorzystaniu frachtu lotniczego, morskiego lub całopojazdowego. Teraz mogą to robić do takich krajów, jak Syria, Jordania, Arabia Saudyjska i Iran korzystając także z drogowego transportu drobnicowego. Jest on atrakcyjny dla tych, którzy szukają ekonomicznego sposobu na wysyłkę niewielkich partii towaru.
— Rozwijające się w szybkim tempie rynki tego regionu stają się punktem docelowym wielu polskich towarów. Szczególne zainteresowanie tym kierunkiem przejawiają firmy z branży spożywczej i maszynowej — mówi Grzegorz Korczyński, kierownik ds. analiz i projektów drobnicy międzynarodowej w Rohlig Suus Logistics.
Więcej w czwartkowym "Pulsie Biznesu">>
Rohlig chce zarabiać na bliskowschodnim wzroście
Rohlig Suus Logistics jako jeden z nielicznych operatorów uruchomił nową linię drobnicową na Bliski Wschód.