Royal PBK chce 4-6 proc. rynku
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Royal PBK planuje w ciągu 6 lat zdobyć około 400 tys. klientów i przejąć 4-6 proc. rynku ubezpieczeń na życie. Brytyjczycy z Royal & Sun Alliance, którzy w marcu objęli 60 proc. akcji TU PBK Życie, zapłacili za nie 21,1 mln zł i zainwestowali 26 mln zł w emisję akcji serii E.
— W ciągu 6 lat udziałowcy zainwestują w towarzystwo około 100 mln zł. Główne zadania na ten rok to zwiększenie liczby agentów, z 300 do 600-700 i rozwój sprzedaży ubezpieczeń we współpracy z PBK (właścicielem pozostałych 40 proc. akcji Royal PBK) — mówi Krzysztof Baca, prezes firmy.
W ubiegłym roku RSA (ubezpieczenia majątkowe i życiowe) zebrał 16,2 mld USD (63,4 mld zł) składki. MZ