Rozpakuj się w Poznaniu

DR
opublikowano: 13-09-2006, 00:00

Udział w tegorocznym TAROPAKU zapowiedziało ponad 750 firm z 33 krajów z całego świata!

Zmiana oblicza współczesnego biznesu opartego na nowych technologiach i komunikacji internetowej powoduje, że zmieniają się również targi. Tworzą one coraz doskonalszą przestrzeń komunikacji biznesowej, umożliwiając bezpośredni i dynamiczny dialog uczestników rynku. TAROPAK jest przykładem wydarzenia, które dzięki nieustającej ewolucji swojej formuły prężnie się rozwija i w tym roku ma już swoją 25 edycję.

Po raz pierwszy branża opakowań spotkała się w Poznaniu w 1973 roku. W targach tych wzięło udział 35 wystawców z 9 krajów europejskich. Tegoroczny TAROPAK to już niezwykle rozbudowany program wydarzeń i 759 wystawców z 33 krajów z całego świata na powierzchni ponad 18 tys. m kw.

Najliczniejszą grupę — 310 wystawców stanowią firmy prezentujące maszyny i urządzenia pakujące i do produkcji opakowań. Opakowania z kartonu, szkła, drewna, metalu i tworzyw sztucznych pokaże 230 wystawców. Silną grupę 85 wystawców stanowią firmy branży logistycznej. Warty jest podkreślenia wysoki — sięgający 30%, udział firm zagranicznych w TAROPAKU. W czasie targów zaprezentowanych zostanie ponad 90 premierowych produktów i nowinek technicznych.

TAROPAK, poza prezentacją opakowań, technologii i usług, oferuje bogaty program seminaryjny, ekspozycje specjalne, prezentacje, konferencje, warsztaty oraz konkursy dzięki czemu stanowi doskonałą przestrzeń do dialogu sprzedających i kupujących, wystawców i zwiedzających.

Wydarzenia te są przygotowywane we współpracy z partnerami, do których należy Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań, Polska Izba Opakowań, Polska Izba Druku, Instytut Logistyki i Magazynowania oraz wydawnictwa branżowe.

Bogaty program wydarzeń towarzyszących, stanowi magnes przyciągający do Poznania profesjonalistów.

Więcej informacji: www.taropak.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DR

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu