Rusza kampania Polski w BCC

MAG
opublikowano: 14-12-2006, 00:00

Na zlecenie PAIIZ od dziś w BBC wyświetlane są spoty reklamujące Polskę. Agencja wyda na ten projekt 0,5 mln zł.

Od dziś do Gwiazdki na antenie BBC pojawi się 200 30-sekundowych spotów reklamowych zachęcających do wyboru Polski jako partnera gospodarczego. To inicjatywa Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ), która przeznaczyła na kampanię 0,5 mln zł z czwartej transzy dotacji otrzymanej w końcu z Ministerstwa Gospodarki (ponad 3 mln zł).

— Spoty zawierają wątki gospodarcze. Przedstawiają nas jako atrakcyjnego partnera, najlepszego w tej części Europy — wyjaśnia Jacek Jakubczyk, prezes agencji ITBC Communications i doradca PAIIZ, który zajmuje się kampanią.

Przygotowany przez agencję Communication Unlimited spot wiąże się z motywem celebracji, wykorzystuje tegoroczne sukcesy Polski w przyciąganiu inwestorów zagranicznych (nazwy niektórych firm pojawiają się na korkach od szampana). Hasło kampanii brzmi „Great minds think alike” (wielcy myślą podobnie).

— W tej chwili reklama pojawia się tylko w BBC, jednak to nie koniec. Będzie również reklama prasowa — ujawnia Jacek Jakubczyk.

Rok temu kampania organizowana przez PAIIZ kosztowała 1,4 mln zł, trwała 6 tygodni i objęła 500 spotów w telewizji (BBC i CNN) oraz 10 edycji reklamy prasowej. Zetknęło się z nią 38 mln osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy