Firma Royal Europa po raz piąty została sponsorem organizowanego przez Wydawnictwo Murator konkursu Dom Dostepny.
Tematem tegorocznej, ósmej już edycji konkursu, jest projekt architektoniczno-budowlany wolno stojącego domu, przeznaczonego dla czteroosobowej rodziny, o powierzchni nie przekraczającej 150 mkw. W konkursowym projekcie powinnien się znaleźć także garaż. Jak podkreślają organizatorzy konkursu, w tym roku sytuacja wymaga specjalnej strategii. W okresie recesji na rynku budowlanym inwestorzy indywidualni ostrożniej wybierają projekty, wnikliwiej analizują jakość materiałów budowlanych i związane z tym koszty.
Projekt wyróżniony uhonorowany zostaje nagrodą I stopnia Ministra Infrastruktury. Konkurs traktowany jest bowiem jako krajowa debata architektoniczna na temat niewielkich, energooszczędnych i nowoczesnych domów dla średnio zamożnych Polaków.
Firma Royal Europa, producent elewacji winylowych, profili okiennych oraz prefabrykatów budowlanych, od 1998 r. jest oficjalnym sponsorem konkursu. Podczas pierwszej edycji, konkurs wspierany był przez firmę American Building Products — przekształconą później w Royal Hurt, firmę siostrzaną Royal Europa.