Rusza kongres marketingowców

Rafał Jesswein
21-06-2001, 00:00

Rusza kongres marketingowców

Dziś w warszawskim hotelu Sobieski rozpocznie się III Kongres Marketingu Bezpośredniego. Jego główne tematy to: zarządzanie relacjami z klientem poprzez kanały wirtualne, wykorzystywanie sms jako nośnika reklamy, możliwości marketingu elektronicznego, walka z nieuczciwą konkurencją oraz ochrona stron www i ich poszczególnych elementów.

Podczas kongresu zostanie dokonany przegląd narzędzi e-marketingu (m.in. multimedialne, interaktywne e-maile, które są absolutną nowością w Polsce) oraz omówiona strategia i zasady budowy e-mail marketingu. Praktyczne zastosowanie nowych narzędzi marketingowych zaprezentowane zostanie na przykładzie akcji internetowych piwa Żywiec oraz sprzedających swoje usługi w Internecie od 1997 roku PLL Lot.

Organizatorem kongresu jest ECU Marketing — spółka specjalizująca się w organizacji konferencji dotyczących marketingu i sprzedaży oraz sesjach marketingowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Jesswein

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Rusza kongres marketingowców