Ruszył nowy vortal marketingowy

Karolina Guzińska
opublikowano: 2002-04-26 00:00

Firma AdPress Wydawnictwo Reklamowe 16 kwietnia 2002 r. uruchomiła nowy, bezpłatny vortal poświęcony komunikacji marketingowej (Reklama, Media, PR, działania BTL). Nowe strony zawierają informacje i produkty przydatne w codziennej pracy osób zajmujących się komunikacją marketingową. Znajdują się tam również materiały dostępne w wydawanym przez AdPress magazynie Brief. Najważniejsze produkty dostępne w vortalu to: codzienny biululetyn z wybranymi informacjami branżowymi, wysyłany do zarejestrowanych użytkowników, sekcja: co, gdzie, kiedy, w której użytkownicy znajdą informacje o najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz innych imprezach, które mogą zainteresować osoby związane z komunikacją marketingową, sekcja: ruszyły kampanie — informacje o kampaniach reklamowych, dział: badania i analizy, sekcja: na gorąco — krótki felieton lub artykuł na kontrowersyjny temat, zachęcający użytkowników do dyskusji na forum, a także akty prawne oraz archiwum. Osoby odwiedzające serwis mogą również wziąć udział w sondzie lub podyskutować na tematy branżowe na dostępnym dla wszystkich forum — Brief Park.