Ruszył wielki konkurs dla sprzedawców

DCZ
opublikowano: 27-11-2009, 00:00

To już druga edycja Polish National Sales Awards (PNSA), czyli konkursu na profesjonalnego sprzedawcę roku.

To już druga edycja Polish National Sales Awards (PNSA), czyli konkursu na profesjonalnego sprzedawcę roku.

PNSA jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w Polsce, którego zadaniem jest promocja i wdrażanie dobrych praktyk sprzedaży. Promuje najwyższe standardy w sprzedaży. Oficjalna rejestracja uczestników będzie trwała od 2 stycznia do 30 kwietnia 2010 r.

— Żadna sprawnie funkcjonująca firma nie może się obejść bez wykwalifikowanego zespołu handlowców. Nagradzanie najlepszych pracowników działów sprzedaży jest potrzebne tak, jak gospodarce potrzebna jest sprzedaż. Nic dziwnego, że w I edycji konkursu zarejestrowało się ponad 80 uczestników, których oceniało 24 sędziów, biorąc pod uwagę rezultaty, etykę i praktyki sprzedażowe, pracę zespołową, zaangażowanie interesariuszy, kreatywność i innowacyjność — mówi Elżbieta Pełka, właściciel i dyrektor zarządzająca Pełka Creative, prezes PNSA.

Konkurs ma integrować społeczność sprzedawców w Polsce i wyróżniać jej wybitnych przedstawicieli.

— To sprzedawcy w szczególny sposób napędzają gospodarkę i jednocześnie nie są w należyty sposób doceniani i rozumiani — uważa Elżbieta Pełka.

W konkursie mogą wziąć udział pracownicy działów sprzedażowych, zarówno ci najmłodsi stażem, jak i dyrektorzy, zespoły, a nawet trenerzy zajmujący się tą tematyką. Mogą się do niego zgłaszać również przedstawiciele lokalnych samorządów, którzy wykażą się umiejętnościami wykorzystywania środków unijnych oraz pomysłodawcy wdrażania innowacyjnych projektów dla lokalnych społeczności. Zgłoszenia są przyjmowane w następujących kategoriach: menedżer sprzedaży, zespół sprzedaży, trener sprzedaży, lider sprzedaży, sprzedawca, innowacje w dziedzinie sprzedaży, debiut w sprzedaży, sprzedawca — sprzedaż bezpośrednia, lider w wykorzystaniu środków unijnych (dotyczy struktur samorządowych), najbardziej innowacyjne przedsięwzięcie roku (dotyczy struktur samorządowych), menedżer ds. obsługi klienta, menedżer branży MLM. Dwie ostatnie kategorie ze względu na zróżnicowanie firm, jakie chcą wziąć udział w konkursie, wprowadzono w tej edycji.

W skład komisji sędziowskiej wchodzą pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy zarządzania, sprzedaży, HR i szkoleń. Audytorem konkursu, czuwającym nad jego prawidłowym przebiegiem, jest PricewaterhouseCoopers.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane