Rynek trochę tajemniczy, ale stale się rozwija

AB
18-06-2007, 00:00

Nie ma precyzyjnych informacji o tym, jaka jest wartość ukraińskiego rynku reklamy. Na pewno jednak wiadomo, że szybko rośnie.

Nie ma precyzyjnych informacji o tym, jaka jest wartość ukraińskiego rynku reklamy. Na pewno jednak wiadomo, że szybko rośnie.

Wartość rynku reklamy na Ukrainie nie jest dokładnie znana, bo nie ma w tym kraju akceptowanej przez wszystkich instytucji badającej rozwój tego rynku. Natomiast z badań, jakie od 2005 r. przeprowadzono dla stacji telewizyjnej STB, wynika, że wartość ukraińskiego rynku reklamy rośnie o blisko 30 proc. rocznie i tendencja ta powinna się utrzymać przynajmniej do 2008 r.

Wiadomo też, że 2006 r. wszystkie stosowane w reklamie media — telewizja, out- door, dzienniki, magazyny, radio, kino i internet — zanotowały większe przychody reklamowe niż rok wcześniej. Znacząco wzrosły wydatki reklamodawców na kampanie internetowe i choć są to ciągle małe kwoty, to ten wyraźny trend może w kilka lat wyprowadzić internet, jeśli nie na czołową, to na równorzędną z innymi mediami pozycję.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Rynek trochę tajemniczy, ale stale się rozwija