Są oferty na system zarządzania ruchem

opublikowano: 13-09-2020, 22:00

W przetargu GDDKiA na wdrożenie i uruchomieniem inteligentnych systemów transportowych Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem na drogach S6 i S7 oferty złożyło trzech wykonawców.

Najtańsza okazała się oferta Alumbrados Viarios Sociedad Anonima za 175,3 mln zł. Nieznacznie droższa — oferta konsorcjum Aldesy za 179 mln zł. Najdroższa jest oferta konsorcjum Sprint i T4B za 199,4 mln zł brutto. Budżet zamawiającego na to zamówienie to 193,3 mln zł. W drugiej części przetargu, która dotyczy dróg A1, A4, S1 i DK1 wpłynęły cztery oferty. Tu ponownie najtańszą ofertę złożył Alumbrados wyceniając prace na 272,8 mln zł. Za nim uplasowała się oferta Gramar za 286,7 mln zł, a nieznacznie od niej droższa jest oferta Aldesy, która wyceniła prace na 289,5 mln zł. Najdroższą ofertę złożyło konsorcjum Wasko i Tauron Nowe Technologie, które za wykonanie zamówienia chce 449,37 mln zł. Na sfinansowanie tej części zamówienia GDDKiA zaplanowała 286,7 mln zł. Wcześniej wartą 166,6 mln zł umowę na budowę systemu na A4 i autostradowej obwodnicy Wrocławia GDDKiA podpisała z konsorcjum Wasko i Trax Elektronik. Serce systemu kosztem 223 mln zł buduje Alumbrados Viarios Sociedad Anonima.

480 mln zł Taki jest łączny budżet przetargu na regionalne systemy zarządzania ruchem na drogach S6, S7, A1, A4, S1 i DK1.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane