Potentat ma nadzieję, że w ciągu sześciu tygodni tamtejszy rynek zwiększy się o 4-6 proc. co ma przełożyć się na 1-proc. wzrost w ciągu całego roku finansowego kończącego się 31 marca 2011 r. RPA jest nadal najbardziej zyskownym rynkiem dla koncernu generując 22 proc. zysków grupy. Posiada też 17-proc. udział w globalnym wolumenie sprzedaży piwa SABMiller.
Apetyty na wzrost sprzedaży mają też najwięksi rywale Heineken i Anheuser-Busch InBev. Szacuje się, że do RPA może w związku a Mundialem przyjechać co najmniej 200 tys. zagranicznych kibiców.
SABMiller inwestuje pod Mundial
Gigant browarniczy, koncern SABMiller przeznacza 170 mln randów (21,6 mln USD) na zwiększenie sprzedaży piwa w Republice Południowej Afryki podczas nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
