SABMiller liczy na mundial

WST, REUTERS
opublikowano: 28-05-2010, 00:00

Gigant browarniczy przeznaczy 170 mln randów (21,6 mln USD) na zwiększenie sprzedaży piwa w Republice Południowej Afryki (RPA) podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Potentat ma nadzieję, że w ciągu sześciu tygodni rynek zwiększy się o 4-6 proc., co przełoży się na 1-procentowy wzrost w ciągu roku kończącego się 31 marca 2011 r. RPA jest nadal najbardziej zyskownym rynkiem dla koncernu — generuje 22 proc. zysków grupy. Apetyty na wzrost sprzedaży mają też najwięksi rywale Heineken i Anheuser-Busch InBev. Szacuje się, że w związku z mundialem do RPA może przyjechać co najmniej 200 tys. kibiców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST, REUTERS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy