Salon artystyczny

ONIKA WITKOWSKA
28-04-2016, 22:00

Co się odwlecze, to nie uciecze — wie o tym Magdalena Woźniak, właścicielka m.in. portalu kulturalnego Art Imperium i współwłaścicielka salonu kosmetycznego Medi SPA. Udało się jej zrealizować pomysł na łączenie sztuki piękna ze sztukami pięknymi.

Dziesięć lat temu ekonomistka Magdalena Woźniak zrezygnowała z pracy w korporacji. Miała odłożone pieniądze i postanowiła spełnić marzenie. — Gabinet kosmetyczny był jednym z moich pierwszych pomysłów na biznes. Do kosmetyczki chodziłam już jako młoda dziewczyna, od kiedy zaczęłam zarabiać pieniądze. Dbanie o kondycję skóry zawsze było dla mnie ważne. Spa postrzegałam jako magiczne miejsca, wizyty w nich traktowałam jak formę wartościowego oderwania się od rzeczywistości. Zabiegi mnie relaksowały — wspomina Magdalena Woźniak. Po zrobieniu biznesplanu okazało się jednak, że...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Salon artystyczny