Samar startuje z własnym salonem

opublikowano: 19-11-2019, 22:00

418 modeli aut 53 marek pod jednym dachem oferuje w chwili debiutu największy salon samochodowy w internecie.

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar uruchamia największą porównywarkę nowych samochodów w internecie. Dzięki darmowemu serwisowi Autokatalog.pl lub skorzystaniu z bezpłatnej aplikacji o tej samej nazwie można bez wychodzenia z domu dokonać nawet 55 tys. porównań nowych par aut. Autokatalog nie służy jednak wyłącznie do porównań. Dzięki współpracy Samaru z Idea Getin Leasing za jego pośrednictwem będzie można też wyliczyć najkorzystniejszy sposób finansowania zakupu auta.

— Zaczynając pracę nad tym projektem szukaliśmy podobnych rozwiązań w Polsce, Europie i na koniec w USA. Nigdzie ich nie znaleźliśmy — mówi Wojciech Drzewiecki, prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar.

W chwili debiutu Autokatalog zawiera 418 modeli nowych aut osobowych i dostawczych 53 marek, w tym ponad 10 tys. różnych wersji. Poza informacjami technicznymi, pełną listą wyposażenia znajdziemy tam bardzo szczegółową galerię zdjęć każdego modelu. Widok wewnątrz i z zewnątrz uzupełnia obraz 360 stopni. Informacjom o autach (uzupełnionym o teksty eksperckie i testy) oraz galerii zdjęć towarzyszy kalkulator finansowy. Dzięki niemu można samodzielnie dokonać wielu symulacjiwszystkich dostępnych form finansowania dla wybranego pojazdu (symulacja rat najmu będzie dostępna w ciągu kilku tygodni).

— Tak jak główną ideą Autokatalogu jest obiektywizm i brak promowania konkretnej marki, tak samo jest w przypadku oferty finansowej. Nie narzucamy klientowi, co jest dla niego lepsze. Mając do dyspozycji różne formy finansowania sam o tym decyduje — mówi Robert Bendlewski, dyrektor departamentu pojazdów Idea Getin Leasing.

Twórcy Autokatalogu podkreślają, że jego główną zaletą jest skrócenie czasu ofertowania aut i zakończenia transakcji oraz zapowiadają, że jest projektem otwartym i już niebawem znajdą się w nim nowe elementy, m.in. możliwość kalkulacji ubezpieczeń czy też automat decyzyjny wniosków finansowych.

223 674 Tyle zdjęć aut zawiera porównywarka Autokatalogu.

418 Tyle modeli samochodów obejmuje Autokatalog w chwili debiutu. 360 z nich to auta osobowe.

55 278 Tyle możliwych kombinacji porównań aut zapewnia baza Autokatalogu.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane